Ændring af SMTP til din udbyder.

Med undtagelse af TDC – kræver de fleste bredbåndsudbydere blot at du oplyser din smtp adresse – i dine indstillinger – og så kan du sende emails igen. Hvis du har TDC – kan du finde dit brugernavn og adgangskode, og indtaste disse under “server til udgående post kræver godkendelse”. Ellers ser en typisk indstilling af smtp ud som følger (i Outlook 2007):

1. Juster “Server til udgående post (SMTP)” til at ramme din udbyder (se SMTP for danske udbydere her):

2. Vælg “Flere indstillinger”, og fjern evt. hakketegn i “serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse”

3. Vælg fanebladet “Avanceret” og lav evt. justeringer så der står “25” under server til udgående post, og “Ingen” kryptering.

Hermed burde din computer være sat op til din faste bredsbåndsudbyder…

  • 0 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Relaterede artikler

Teamviewer Support

Her kan du downloade TeamViewer version 12 Download til Mac Download til PC

Brug af Google´s gratis SMTP server

Google Gmail service tilbyder en gratis SMTP server – som kan benyttes af enhver med en gmail...

Valg af SMTP server

Valg af SMTP-server er afhængig af hvilken Internet udbyder du bruger til at etablere forbindelse...

Hvordan sletter jeg alle mine emails i Horde

Når man sletter sine emails i Horde – så opstår det en streg over de pågældende emails, og det...